هتل لوکس

معرفی بهترین هتل های لوکس با امکاناتی بی نظیر شامل رستوران با غذاهای عالی و بهترین اراعه خدمات از جمله اینترنت پر سرعت با مجوز رسمی از کشور ترکیه ( استانبول ) * تلفن / 6659-986-0910

هتل لوکس

معرفی بهترین هتل های لوکس با امکاناتی بی نظیر شامل رستوران با غذاهای عالی و بهترین اراعه خدمات از جمله اینترنت پر سرعت با مجوز رسمی از کشور ترکیه ( استانبول ) * تلفن / 6659-986-0910

هتل لوکس

هتل لوکس

هتل لوکس

معــرفی بـــهتریــن هــتل هــای لــوکــس بــا امکـــاناتی بـــی نظـــیر شــامل رستـــوران بـا غــذاهـــای عــالی و بهــترین اراعه خـــدمــات از جـــمله ایــنترنت پــر ســرعت بــا مــجوز رسمــی از کــشور تــرکیـــه ( استــانــبـول ) 

 

هتل لوکس استانبول شهری پر هیاهو و سر شار از دیدنی های رنگارنگ است از کاخ ها و قصر های دوران عثمانی و رومیان و بیزانس گرفته تا مساجد و کلیسا ها و چشم انداز بی نظیر دریا و جنگل . کافه نشینی در شب های شاد شهر و تجربه خریدی لذت بخش هم از جذابیت های سفر به استانبول است اقامتی دلنشین در هتلی راحت در عین حال ارزان قیمت از مواردی است که در هنگام انتخاب هتل  باید به آن توجه کرد .از آنجاییکه استانبول شهری پر جاذبه است دسترسی آسان به اماکن دیدنی و همچنین رستوران های نسبتا ارزان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

) – هتل تور لاکچری یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره بدروم است که در فاصله 25 کیلومتری فرودگاه بدروم و 7 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. تعداد اتاق‌های این هتل لوکس و گران قیمت 187 عدد است.
هتل ورا ایجن دریم ریزورت (Vera Aegean Dream Resort) – این هتل لوکس در 50 کیلومتری فرودگاه و 20 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است و 251 عدد اتاق دارد.
قلعه سنت پیتر ‏یا قلعه بدروم (Bodrum Castle) – قلعه سنت پیتر که به آن قلعه بدروم نیز می‌گوند، 5 برج به نام‌های برج‌های فرانسوی، ایتالیایی ، انگلیسی، برج مار و آلمانی دارد. امروزه در قلعه بدروم موزه باستان شناسی زیر آبی برگزار می‌شود که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جذب می‌کند. این قلعه یکی از معروف‌ترین مکان‌های تاریخی شهر بدروم است و اگر شما نیز به مناطق تاریخی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از قلعه بدروم بازدید کنید

 

 

هـــتـــل هـــای 4 ســتـــاره اســـتـــانـــبـــول مـــیـــدان تـــقســــیـــم، امـــکـــانـــات بیـــشتـــری بـــه مــیـــهمــانــان و تـــوریـــســـت هـــای تــــور اســـتـــانـــبـــول ارائــــه داده و از خــــدمـــات بـــسیــــار خـــوبـــی بــــرخـــوردار اســـت. در ادامـــه بــــا لـــســـت تــــورز هـــمـــراه بـــاشـــیـــد تــــا بـــهتــــریـــن هـــتــل های 4 ستـــاره اســـتـــانـــبـــول مـــیـــدان تـــقســـیم را بـــشنـــاسیــــد.
از ایــــن هـــتـــل تــــا مـــسجــــد آبـــی ســـه کیــــلومتـــر تــــا نـــماشــــگـــاه مـــرکـــزی ســـی ان آر پــــانـــزده کیــــلومتــــر راه مـــی بـــاشـــد. همـــین طـــور فــــاصـــله بـــیـــن هتـــل تــــا فـــرودگــــاه بــیـــن الـــملـــلی نیــــز پــــانــــزده کـــیـــلـــومـــتـــر اســــت.

 

هـــتـــل هـــای 3 ستـــاره: در هتــــل ســـه ستــــاره خـــدمـــات بـــه طـــور کـــامـــل ارایـــه مـــی گــــردد و بـــه طـــور شـــایـــســـتـــه مـــدیـــریـــت مـــی شـــود ، ایـــن نــوع هـــتـــل هــــا دارای چـــشم انـــداز زیبـــا و امـــکـــانـــات گـــستــرده انـــد . ارائـــه رتـــبـــه ســـه ستــــاره مـــســـتـــلزم داشـــتـــن بـــعضـــی و نـــه هـــمـــه مـــوارد زیــــر مـــی بـــاشـــد : نـــظـــافـــت و خـــانـــه داری و نـــگــهـــداری عــــالـــی ، هــــال ورودی بــــزرگ بــــا طــــراحـــی جــــذاب ، فـــضـــای پـــذیـــرش فـــعـــال 24 ســـاعـــتـــه ، اتــــاق هــــای بــــزرگ و راحــــت ، بــــدون ســـر و صــــدا بـــا نـــور کــــافــــی و فضــــای نـــشــــیـــمن بــــا دکـــوراســـیـــون جـــذاب و گـــاهـــی نـــقـــاشــــی روی دیـــوار، مـــبـــلـــمـــان بـــا کیـــفـــیـــت بـــالا هست

 

رفتن به سایر مراکز تفریحی بدروم
گامبت یکی از تفریحگاههای معروف گذراندن تعطیلات در بدروم است که عده ای گامبت را نمادی از انگلستان توصیف می کنند، ولی اکثر ترک ها و توریست ها گامبت را دوست دارند. از جاهای دیدنی دیگری که در بدروم وجود دارد شهر کوچک توربا (Torba) است که در نظر سنجی هایی مثل Bites همیشه رتبه نخست را به لحاظ جذابیت مال خود می کند. گول ترک باکا از دیگر جاهای دیدنی بدروم است که هتل های گرانی دارد و هزینه ها هم در اینجا بالاست. اورتاکنت و گاندوگان دو مکان تفریحی معروف دیگر بدروم هستند.
همانطور که در این مطلب بطور کامل توضیح داده شد، بدروم شهری آرام با گزینه های 
اگر غذاهای دریایی دوست دارید، رستوران بوردو ماوی در ترابزون را از دست ندهید. فضای این تفریحی متعدد است که برای گذراندن یک دوره تعطیلات بی دغدغه و لذت بخش بسیار مناسب است رستوران شیک وچنانچه به آرامش در سفر علاقه مندید و می خواهید خستگی کاری و روزمره خود را بطور کامل پشت سر قیمت‌های آن نیز مقرون به صرفه است.
ترابزون جاذبه‌های متعددی را در دل خود و اطرافش جای داده. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد  
. بگذارید، به هیچ وجه سفر به بدروم و همچنین تور بدروم را از دست ندهید!

 

 

 آب و هــــوای دوســـلـــدورف در بـــهـــار
آب و هـــوای ایــــن شـــهـــر در بـــهـــار نــــیـــز ســـرد اســـت. از مـــاه مـــارس تـــا مـــاه مـــی آب و هـــوای ایـــن شـــهر ســـرد مـــی بـــاشــــد و گـــاهـــی اوقــــات بــــرف در مـــاه مــــارس مــــی بــــارد. کـــم کـــم در مـــاه آپـــریــــل و مـــی مـــلایـــم تــــر مـــی شــــود و گــــاهــــی اوقــــات در بـــعضـــی از روزهــــای ســـــرد دمــــا بــــه 8 درجــــه مــــی رســــد.

اگــــر چــــه در مــــاه هــــای آپــــریــــل و مـــی بـــارش بـــاران را خـــواهـــیـــم دیـــد و آســـمان ابـــری مـــی بــــاشــــد.

معــــمولــــا در قـــسمـــت دوم مـــاه مـــی دمــــا مـــطبــــوع و خــــوشــــایــــنـــد مــــی شــــود و روزهـــای گــــرم را شــــاهـــد خــــواهــــیــــم بـــــود. آب و هــــوا در پـــــایـــــان بـــــهــــار گـــــرم و بــــسیـــــار خــــوب می شـــــود و گــــاهــــی اوقــــات دمـــــا بـــــه 20 درجـــــه مــــی رســــد.
 

 

 

 

آب و هوای بدروم مدیترانه ای است، تابستان های گرم، طولانی و مرطوب با حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و حداقل دمای ۳۳ درجه سانتی گراد و بارش هایی اندکی در ماه های ژوئن تا سپتامبر و بارش های بیشتری در ماه مه تا اکتبر وجود دارد. از معروف ترین مکان های دیدنی این شهر می توان به قلعه بدروم، مقبره هالیکارناسوس، آمفی تئاتر بدروم، ساحل شتر، جزیره خرگوش، قایق های تفریحی کاراآدا اشاره کرد.
کلمات جستجو شده:
 همه چیز درباره ی شهر بدروم, زیباترین مناطق در ساحل دریای اژه, ساحل و بندرگاه بدروم, نام باستانی بدروم, پایتخت کاریا باستان, شهر هالیکارناسوس, قلعه ی سنت پیتر بدروم, فرودگاه بین الملی بدروم, استان موغله در ترکیه, ساحل فیروزه ای ترکیه, صنعت اصلی در بدروم, توریست و گردشگری در بدروم, آب و هوای شهر بدروم, شهر تورگوتریس, شهر یالیکاواک , شهر گوموسلوک, شهر ساحلی تفریحی, قدیمی ترین شهر شبه جزیره بدروم, روستا های معروف شبه جزیره بدروم, معروف ترین مکان های دیدنی شهر بدروم,
حقیقتش را بخواهید، این دیگر گفتن ندارد که ترکیه یکی از بهترین مناطق در دسترس برای سفرهای تابستانی و تفریحی است. 

 

 

 

 

حمل و نقل و معافیت از مالیات بر ارزش افزوده. 
 برخی از امکانات دیگر ارائه شده توسط منطقه ی آزاد استانبول آتاتورک به شرکت های فعال در منطقه عبارتند از:
-فضای دفتری متناسب با نیاز شرکتفعالیتهای تولیدی - زیرساختهای مدرن- فضاهای مشترک و خصوصی انبارفاصله 12 کیلومتری با بزرگترین بندر ترکیه یعنی بندر آمبارلیزمینه  مزایای استراتژیک منطقه ی آزاد فرودگاه آتاتورک استانبول :های فعالیتواقع شدن این منطقه ی آزاد در استانبول که قلب تجارت ، اقتصاد و فرهنگ ترکیه است. 
آتاتورک استانبول میباشد.- خدمات لجستیک و تدارکات

، فاصله ی 22 کیلومتری با- موثر در داخل منطقه
خدمات امنیتی شبانه روزی بندر هایدار پاشا ، فاصله ی 10 کیلومتری با ایستگاه قطار هالکالی همگی از مزیت های منطقه آزاد تجاری فرودگاه

 

صومعه سوملا در ترابزون
مطمئناً یکی از مهمترینو کارشناسان معتقدند که ساخت قسمت بالایی آن به  ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح و زمانی که آکروپولیس خدمت می کرده باز می گردد جاذبه‌های گردشگری ترابزون، صومعه سوملا است که از نظر ساختاری کاملاً قلعه ترابزونشگفت انگیز می باشد. زیرا درست در  صخره ای شیب دار و مشرف به یک چشم انداز طبیعی و زیبا قرار گرفته است.
محل قرارگیری این صومعه در بالای صخره های کوه زیگانا و در ارتفاع ۱۲۰۰ متری از سطح زمین می باشد. نقل شده که این صومعه را بهبنیان‌های قلعه ترابزون واقع در شهر ترابزون، به دوره بیزانس باز می گردد. این سازه زیبا و تاریخی از سه قلعه تشکیل شده است عنوان تقدیمی به مریم مقدس ساخته اند.


از وقت خود به بهترین نحو ممکن استفاده نمایید.
ترابزون به دلیل بقایای تاریخی فراوان و مناظر طبیعی زیبا، یکی از مهمترین مناطق در منطقه دریای سیاه است. از صومعه ها گرفته تا دهکده های کوهستانی، قلعه ها تا کلیساهای بسیار زیادی در این شهر به عنوان جاذبه های گردشگری ترابزون وجود دارند که توسط گردشگران  هنوز کشف نشده اند.
ترابزون، پایتخت سابق امپراتوری Trebizond می باشد که به عنوان یک شهر بندری مهم با ایران در جنوب شرقی و قفقاز تا شمال شرقی در ارتباط تجاری بوده است
 

سلیقه ی ساکنین سابق و فعلی بدروم و طبیعت این شهر با یکدیگر دست به دست یکدیگر داده اند تا این شهر یکی از زیباترین مناطق ترکی لقب بگیرد. با این که این آمارگیری قدیمی است اما بر اساس آخرین سرشماری که در سال ۲۰۱۳ میلادی صورت گرفته و اعلام شد، این شهر آخرین بار دارای جمعیتی بالغ بر ۳۵ هزار و ۷۹۵ نفر بوده است. تفریحی مختلف و متنوع گرفته تا جاذبه های تاریخ و طبیعی همه در این شهر به دور هم گرد آمده اند. بدروم از لحاظدرباره ی مقدار ورود مسافران به این شهر باید بگوییم که بر اساس آمار منتشر شده از این شهر، سالانه بیش از ۱ میلیون توریست وارد شهر بدروم در ترکیه می شود. در ولی جدا از تعاریف پر آب و تاب، بدروم یکی از زیباترین شهرهای ساحلی در ترکیه است و همه ی امکانات را برای تبدیل شدن به بهترین مقصد تفریحی و ساحلیشهر بدروم مردم به زبان ترکی استانبولی صحبت می کنند و واحد رایج پولیشان هم لیر ترکیه است. شهر بدروم در ترکیه یکی از شهرهای زیبای ترکی است و خانه هایش معمولا دارای دیوارهایی سفید رنگ و ناودان های آبی رنگ هستند.
در ترکیه را دارد. از امکانات آب و هوای از آن شهرهایی است که به خاطر دارا بودن موقعیت جزیره ای خود، دارای آب و هوای کاملا مدیترانه ای است


 راسته بازار. برای رسیدن به بازار از میدان مرکزی، از خیابان مخصوص پیاده‌روی کوندور آجیلار (Kunduracılar) به سمت شمال غربی بروید. دستبندهای دستباف طلا و نقره ترابزون در جهان مشهور هستند. می‌توانید فروشگاه‌های طلا و جواهر را در راسته بازار پیدا کنید. با این حال، بیشتر کارها در داخل انجام می‌شوند. هنوز می‌توانید صدای مسگران را در حال کار بشنوید.
اوزن سُکاک. خیابانی معروف مخصوص عابران پیاده که فروشگاه‌ها و مراکز خرید زیادی دارد.
مرکز خرید فروم (نزدیک فرودگاه آتاتورک). یک مرکز خرید مدرن با تجربه‌ای مشابه خرید از مراکز خرید بزرگ جهان

 

:  متوسط دما در این زمان در شهر ترابزون در حدود ۱۴ درجه سانتیگراد می باشد. در ماه اردیبهشت متوسط دما کمی بیش تر می شود تا ۱۹ درجه سانتیگراد هم می رسد. اما شب های اردیبهشتی دمای کمتری دارند و حدودا ۱۳ درجه می باشند. در ماه اردیبهشت خبری از باران نیست و می توانید کاملا انتظار اب و هوای گرم و دلپذیری را داشته باشید. البته ترابزون در ماه خرداد گرمای بیش تری را تجربه می کند و خنکی بهارانه خود را از دست می دهد . 
دانشکده علوم پایه و ادبیات: فیزیولوژی، فیزیک، زبان و ادبیات انگلیسی، شیمی، ریاضیات، تاریخ، زبان و ادبیات ترکی
دانشکده اقتصاد و علوم اداری: اقتصاد کار و روابط صنعتی، اکونومتری، اقتصاد، مدیریت، مدیریت عمومی، مالیه، روابط بین الملل
دانشکده مهندسی: مهندسی در رشته های: رایانه، الکتریک ـ الکترونیک، ساختمان، عکسبرداری و زمین پیمایی، زمینشناسی، 
سانلیورفا ترکیه شهری با تاریخ کهن 
در دوران بین النهرین شهر سانلیورفا به نام شهر ادسا شناخته می‌شد و در مسیر تجاری میان اروپا، آسیا و آفریقا قرار گرفته است. این شهر در تاریخ ترکیه شاهد تحولات تاریخی متعددی مانند تاخت و تاز مصری‌ها، یونانی‌ها، رمی‌ها و اسکندر کبیر بوده است. سانلیورفا را زادگاه ابراهیم پیامبر می‌دانند کسی که بنابر سنت یهود و اسلام توسط نمرود در آتش سوزانده شد و به اذن خداوند آتش را به آب تبدیل کرد. جایی که این حادثه رخ داده گفته می‌شود که حالا حیاط مسجد حلیل الرحمان است، استخری آرام که با دیوارهای منبت کاری شده و مناره‌های مسجد احاطه شده است

 

 

اشتغال غیر قانونی در کشور ترکیه
اکثر ایرانی های ساکن ترکیه در استانبول به شکل در کشور ترکیه ساکن و مشفول به کار هستند.
در صورتیکه کارفرما به شما نامه مراجعه به البته در این حالت چون کارفرما قراردادی با شما نمی بنده به راحتی میتونه حقوق شما رو پایمال کنه.
اداره مهاجرت رو نده و قرارداد کار منعقد نکنه ولی شما رو استخدام کنه.
کار شکل غیر قانونی پیدا میکنه. و دلیل پیدایش این چون شما نمی تونید از کارفرما شکایت کنید چون در این حالت شما هیچ حق و حقوقی ندارید و هیج امنیت شغلی.
مشاغل قانون کشور ترکیه هستش.
که هر کارفرما برای استخدام هر یک نفر کارمند غیر ترک ملزم به استخدام ۵ کارمند ترک هستش.
این محدودیت باعث میشه تا کارفرماها تمایلی به استخدام کارمند غیر ترک نداشته باشند.
این نوع کارها معمولا با حقوق های پایین و مشاغل خدماتی رو در بر میگیره که تنها برای گذران زندگی مناسبه

 

با ایزبان ، مترو ، اتوبوس و حمل و نقل دریایی تقریبا رسیدن به هر نقطه ای ممکن میباشد.

سفر به آنتالیا
آنتالیا به ورودی ترکیه برای خیلی‌ از مسافران تبدیل شده است. آنتالیا با آفتاب خاص خود در کنار خلیج آنتالیا و حس ترکیبی‌ از هتلهای مدرن و ریزورت‌های لوکس مسافران را ردگیر خود می‌کند. در سفر به آنتالیا شاهد مناظر خیره کننده، جذاب و آرامش بخش طبیعی خواهید بود.در این مقاله چند یک از مکان های توریستی آنتالیا را معرفی میکنیم
هتل‌ها در آنتالیا
در این شهر رویائی هتل‌های متنوع از ۳ تا ۵ ستاره وجود دارند، هتل‌های آنتالیا معمولا بیشتیرن زمان از سفر شما به آنتالیا را به خود اختصاص خواهند داد. شما میتوانید از انواع خدمات و تفریح‌های متنوع در هتل‌های آنتالیا از جمله ورزش‌های آبی، امکانات استراحتی‌ و خدمات درمانی بهره ببرید. هتل‌های آنتالیا با خدمات کامل صبحانه، ناهار، شام و انواع دسر در کنار نوشیدنی‌های متنوع را به شما ارائه میدهند
 

موقعیت این شهر در جاده تاریخی ابریشم به معنای آن بود که قرن هاست که این شهر مکان ملاقات ادیان، زبان ها و فرهنگ های مختلف بوده است. امروزه شهر و استان ترابزون با بقایای این گذشته ی غنی، از جمله کلیساهای زیبا، صومعه ها، قلعه ها و موارد دیگر نشاط گرفته و مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.
صومعه سوملا در ترابزون
مطمئناً یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری ترابزون، صومعه سوملا است که از نظر ساختاری کاملاً شگفت انگیز می باشد. زیرا درست در  صخره ای شیب دار و مشرف به یک چشم انداز طبیعی و زیبا قرار گرفته است.
 

ساید ترکیه شهری با زیبایی های طبیعی
به دلیل تخریب‌های رمی‌ها و یونانی‌ها از شهر ساید چیز زیادی باقی نمانده و تنها نمادی از وحشی گری تاریخ محسوب می‌شود. آمفی تئاتر رمی هنوز در سمت راست مرکز شهر قرار گرفته و با خانه‌های مدرن، بارها و جلوه‌های زندگی شهری در تناقض است. نزدیک به سواحل دریا خرابه‌های برج آپولو را می‌توان دید که در هنگام غروب آفتاب به رنگ قرمز آتشین درمی آیند. ساید به دلیل زیبایی‌های طبیعی‌اش شناخته شده است و بر روی یک شبه جزیره باریک که تنها یک کیلومتر عرض دارد قرار گرفته و از هر دو طرف به آب‌های شفاف مدیترانه ختم می‌شود.
8. اوزونگول ترکیه سفری به شهری مدیترانه ای 
روستای کوچک اوزونگول در لبه دریاچه‌ای به همین نام قرار گرفته است، در مجاورت دره‌ای سبز نزدیک به شهر ترابزون است. منظره این روستا مبهوت کننده بوده و بسیار به دور از تصویر ترکیه به عنوان یک کشور ساحلی مدیترانه‌ای است. تناقض مناظر تقریباً سوئیسی خارق العاده این منطقه با خانه‌های ترکیه‌ای قدیمی و مناره‌های زیبای مساجد آن باعث شده که اوزونگول مکانی زیبا برای بازدید باشد. روستا و دره ارزش دیدن در ابتدای صبح وقتی که مه در تمامی فضا حکمفرما شده و مناظر فراموش نکردنی را می‌سازد، دارد



چربی گیر فاضلاب
ورود چربی گیر فاضلاب های حاوی بسیاری چربی و روغن به شبکه جمع آوری فاضلاب باعث رسوب ذرات چربی و روغن در دیواره لوله ها و اتصالات و بالتبع گرفتگیبه منظور انجام این را به داخل چاه تخلیه می کنند. این امر باعث گرفتگی روزنه های دیواره چاه و در نتیجه کاهش قدرت جذب چاه می شود. بنابراین جداسازی و پاک و حذف ذرات چربی و روغن از پساب. قبل از ورود به شبکه فاضلاب امری ضروری می باشد فراینداز طرف دیگر در اکثر رستوران های بین شهری مستقیماً پساب آشپزخانه ها تنها لازم است که یک محیط آرام و بدون اغتشاش برای فاضلاب فراهم کرد.
(Fouling) اتصالات میشود. 

علــــاوه بــــر ایــــن می تـــونیـــم بـــگیـــم کـــه در ازمــــیر بــــرای حمــــل و نــــقل راه حــــل هـــــای فــــوق الــــعاده ارائــــه داده انـــد ; هـــر وقـــت اراده کنـــید بــــا بی ســــیم  می تـــوانــــید خــــود را نــــقطــــه ی صـــــفر شـــــهر کــــــنار ســــواحـــل دریــــا رســــانـــــده و دوچـــرخـــه ســـــواری کـــنید ; خــــدمــــات اتـــوبـــوس و مــــترو نــــیز جــــزء محــــبوب تــــریــــن وسیــــلـــه هــــای حمــــل و نــــقل شـــهری در ازمــــیر می بــــاشـــد.
هـــمچنــــین ایـــزبــــان ( نـــوعـــی مــــتروی شــــهری) بــــرای خـــط هــــای طــــولــــانــــی هم چــــون سلـــچــــوک _ علــــی آغــــا خــــدمـــات ارائــــه می دهــــد ; شهـــــرونـــــدان ازمیـــــر بــــراحتــــی می تــــوانـــنــد خـــط خــــود را  از متــــرو بـــــه ایـــــزبـــــان تـــغیـــیر دهــــند.
در ایــــن ایســـتگاه هـــــا بــــرای راحتـــــی عبــــور و مـــــرور و حــــرکــــت مســــافــــریـــــن معــــلول پـــــله هــــای بـــــرقــــی و آســـانســـور نـــیز وجــــود دارد ; همـــجنــــین بــــرای  سفــــرهـــــای دریـــــایــــی ۷ اســــکلــــه احــــداث و یـــــا در حــــال احــــداث می بـــاشــــد
 

 

 

 

 

 

مبدأ مرور زمان روزی است که انحلال شرکت یا کناره‌گیری شریک یا اخراج او از شرکت
در اداره ثبت به ثبت رسیده و در مجله رسمی اعلان شده باشد.
‌در صورتی که طلب پس از ثبت و اعلان قابل مطالبه شده باشد مرور زمان از روزی شروع
می‌شود که طلبکار حق مطالبه پیدا کرده.
‌تبصره - دعوایی که سنخاً تابع مرور زمان کوتاه‌تری بوده یا به موجب این قانون مرور
زمان طولانی‌تری برای آن معین شده از مقررات این ماده‌مستثنی است.
‌ماده 220 - هر شرکت ایرانی که فعلاً وجود داشته یا در آتیه تشکیل شود و با اشتغال
به امور تجارتی خود را به صورت یکی از شرکتهای مذکور در‌این قانون در نیاورده و
مطابق مقررات مربوطه به آن شرکت عمل ننماید شرکت تضامنی محسوب شده و احکام راجع به
شرکتهای تضامنی در مورد آن‌اجرا می‌گردد.

 

 

طبق برنامه ای که با مشورت خانواده ، گذاشته بودیم، قرار بود ساعت 2 بامداد به سمت بازرگان حرکت کنیم ولی به پیشنهاد مادرم دو ساعت زودتر یعنی دقیقا 12شب روز دوشنبه یا 00:00 روز سه شنبه با ماشین پدرم به سمت بازرگان به راه افتادیم . پیش بینی مون این بود که فاصله 280 کیلومتری تبریز تا بازرگان رو حداکثر طی 4 ساعت پیموده و به بازرگان برسیم  و اگر مرز هم آرام باشه زودتر وارد خاک ترکیه بشیم .ساعت 3.30 صبح بود که رسیدیم بازرگان، ولی با خیل عظیم هموطنانمون مواجه شدیم که اونا هم ترجیح داده بودند، نصف شب حتی زودتر از آن هم راه بیافتند. صف اتومبیل کسانی که میخواستند با ماشین شخصی خودشون وارد خاک ترکیه بشوند تا آخرین میدان شهر بازرگان که گیت ورودی محوطه گمرک هم آنجاست و از ساختمان اصلی مرز تقریبا 1.5 کیلومتر فاصله دارد ، کشیده شده بود و پارکینگ پر از اتومبیل شخصی مسافران

 

 

بهــــتـــرین شــــهرهــــای تــــرکیــــه برای زنــــدگی کـــدام هســــتند.

 ایــــن ســــوال بیـــــشتر بــــرای افــــرادی کـــــه عــــلاقــــه‌منــــد هســــتنــــد ســــرمــــایـــــه‌گــــذاری در تـــــرکــــیه یــــا تحــــصیل در تـــرکـیه را امتــــحان کنــــند بــــه وجــــود مــــی‌آیــــد. همچــــنین در صـــورتیـــــکه قــــصد داشــــته بــــاشــــید بــــه تـــــرکـــــیه مــــهاجـــرت کـــــرده و زنــــــدگی در ایـــــن کشــــور رویـــــایــــی و شـــگفـــت‌انــــگیــــز را تـــــجربـــــه کنــــید، حتــــماً ایـــــن ســــوال نــــیز در ذهـــن شــــما بــــه وجـــود آمــــده اســــت کــــه بـــهتـــرین شهـــــر ایــــن کشــــور بـــــرای زنــــدگی کــــدام اســـــت.

 

 


‌هر شرکت تجارتی ایرانی مذکور در این قانون و هر شرکت خارجی که بر طبق قانون ثبت
شرکتها مصوب خرداد ماه 1310 مکلف به ثبت است باید در‌کلیه اسناد و صورت‌حسابها و
اعلانات و نشریات خطی یا چاپی خود در ایران تصریح نماید که در تحت چه نمره در
ایران به ثبت رسیده و الا محکوم به‌جزای نقدی از دویست تا دو هزار ریال خواهد شد 

 

 

 

یک میدان بسیار ناهمگن از فنّاوری را در خود دارد، و تجزیه‌وتحلیل آن در دو سطح از جزئیات انجام، به‌عنوان راسموسن، دانمند و کریستنسن (2007) پیشنهادشده است.
سطح اول، ما به مقایسه ادراک در سطح از اهداف در مقیاس بزرگ (اشتغال، R & D و آموزش‌وپرورش، محیط‌زیست، فقر و محرومیت اجتماعی) فرموله شده در اتحادیه اروپا افق 2020 استراتژی (اتحادیه اروپا، 2014) برای شناسایی زمینه اقدام و برای سیاست‌های نوآوری باهدف بهره‌برداری از پتانسیل از AM 
سطح دوم، ما به اهداف سیاست‌های خاص و به‌منظور جمع‌بندی توصیه بتن برای عمل توضیح دادیم. تجزیه‌وتحلیل ما را قادر ساخت تا تدوین یک دستور کار برای اطلاع‌رسانی به سیاست‌گذاران در مورد زمینه عمل که در آن سیاست نوآوری نیاز به تمرکز و اقداماتی را انجام دهیم

در وضعیت اطمینان پیش بینی انچه در اینده رخ می دهد امکان پذیر میباشد در این وضعیت اطلاعات موجود دقیق . 
صحیح . کافی و قابل اطمینانند به طوری که به راحتی میتوان وضعیت اینده را پیش بینی کرد و با اطمینان به اتخاذ تصمیم
پرداخت زمانیکه تصمیم گیرنده با اطمینان کامل می داند که نتیجه یا نتایج حاصل از گزینه ممکن چیست و در چه شریطی
اتفاق افتاد از نظر تصمیم گیری در شرایط اطمینان کامل قرار داد این نوع تصمیم گیری برای زمانی است که کلیه متغییرهای
موثر موجود در ان ثابت فرض شود به عبارت دیگر نتیجه گیرنده نتیجه تصمیم را می  داند

 


6 برای خاموش کردن شبکه ، روی ابزار Grid Display در نوار وضعیت کلیک کنید.
چیزهاییزیرا این برنامهhyp فقط از پیوندها استفاده کنید تا کسری را از اینچ کامل تشخیص دهید.
while هنگام تعیین ابعادی ، نمی توانید از فضاها استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید هشت پا را مشخص کنید ،
چهار و نیم اینچ به عنوان 8 ′ 4-1-2 ″ یا 8 ′ 4.5 ، اما نه به عنوان 8 4 4 1 ⁄ 2. اغلب ابعاد معماری را در قالب معماری استاندارد نمایش می دهد که باید هنگام ورود به فواصل ، مراقب باشید
وقتی از واحدهای معماری استفاده می کنید ، باید از دو نکته آگاه باشید:

ویژگی های خاص ایجاد منبع گیج کننده برای بسیاری از معماران و مهندسان جدید در زمینه اتوکد است

 

 

مــــرکـــز خــــریــــد وارلـــی بــــاش، و مـــرکــــز خــــریــــد فــــروم تــــرابـــــزون شنــــاختــــه شـــده‌تـــر هســــتند.
بـــــه طــــور کــــلی تــــرک‌هــــا بــــسیــــار خـــــانــــواده دوســـت و خون گــــرم هســــتند. مــــرد بعـــنوان رئــــیس خــــانــــواده محــــسوب مـــی گــــردد و زن طــــبق قــــانــــون، بــــعــد از ازدواج از نــــام خــــانــــوادگـــی شــــوهــــرش اســــتفــــاده مــــی‌کنــــد. چــــند همــــسری در تــــرکـیه غــــیر قـــــانـــــونــــی اســــت و ازدواج‌هـــــا بـــــاید رســــما ثـــــبت شــــوند و ازدواج مــــذهبـــی، بــــه تــــنهـــایـــی (بــــدون ثــــبت قــــانــــونــــی) غیــــر قــــانــــونــــی اســـــت

حضــــور عبـــدالـــله اوجــــالـــان در شمــــال ســـوریـــه و پــــناه گـــرفتـــن او در ســـوریــــه یــــکی دیــــگر از مـــوارد اختلــــاف بــــود تـــا جـــایی کـــه تـــرکیــــه دمشـــق را بـــه حمـــله نـــظامـــی تــــهدیـــد و نــــیروهــــایــــش را در مـــــرز بـــــا ایــــن کشــــور مســــتقـــر کــــرد و احتــــمال شــــروع جنــــگ وجــــود داشــــت. امــــا ایــــران، مــــصر و اتــــحادیــــه عـــرب بــــه عنــــوان واســــطه وارد میــــدان شــــدنــــد و دو کشــــتور در شــــهر آدانـــــا رو در روی یــــکدیــــگر نــــشستــــند

ایــــن تـــوافـــق بـــه اخـــتلافــاتــی بـــرمـــی‌گـــردد کـــه ســـوریـــه و تــرکـــیه را در اواخـــر قـــرن بیــــستـــم بـــه سمـــت جنـــگ پیـــش بــــرد. عمـــده مــــسائــل مــــورد اختـــلاف فـــعالـــیت‌هــــای سیـــاســـی کــــردهــــا در قـــالـــب گـــروهـــک پ .  ک .  ک ، چـــگونـــگـی تـــقســـیم آب رود فـــرات و اســـتان هـــاتــــای (اســـکنــــدرون) بـــــود.

 

 

پیرو مذاکرات تلفنی با مدیر محترم فروش آن شرکت به پیوست تصویر یک فقره حواله بانکی به شماره سند پیگیری 7 به مبلغ صد و چهل و هفت میلیون ویکصد و پنجاه هزار ریال (147 ریال ) که از بابت خرید صد تن سیمان تیپ II  پاکتی مورد نیاز پروژه های شهرستان ماکو به حساب آن شرکت محترم واریز گردیده ، جهت استحضار هر گونه اقدام مقتضی ایفا می گردد .
خواهشمند است با هماهنگی سرپرستان کارگاه نسبت به ارسال آن اقدام فرمایند. 
پیرو هماهنگی با مدیر محترم فروش آن شرکت به پیوست تصویر یک فقره حواله بانکی به شماره سند به مبلغ یک  میلیارد و  سیصد و هشت میلیون ریال که از بابت خرید سیمان مورد نیاز پروژه های شهرستان ماکو به حساب آن شرکت محترم واریز گردیده ، جهت استحضار و هر گونه اقدام مقتضی ایفاد می گردد .
خواهشمند است در صورت امکان این شرکت را نیز از مزایای تخفیف های اعمالی بهره مند فرمایید .ضمناً شرکت حمل و نقل رشکان بار جهت حمل سیمان خریداری شده به حضور معرفی می گردد. 
  سرپرست محترم کارگاه پروژه های شبکه اصلی آبیاری و زهکشی کرم آباد واحد 6 و 7 - جناب آقای مهندس غنی زاده جهت اطلاع و پیگیری 
   سرپرست محترم کارگاه  پروژه شبکه آبیاری و زهکشی شهید قنبری - جناب آقای مهندس  هوشیار  جهت اطلاع و پیگیری
 سرپرست محترم کارگاه شبکه فرعی آبیاری و زهکشی کرم آباد واحد3 - جناب آقای مهندس بابائی جهت اطلاع و پیگیری 
شرک-  بایگانی ت حمل و نقل رشکان بار جهت اطلاع و پیگیری 

 

اگر بخواهیم شهرهای ترکیه را به ترتیب بزرگی‌شان ببینیم، آدانا در نوبت پنجم قرار می‌گیرد. آدانا و حومه آن حدود 1.8 میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر در پای کوهستان توروس و کنار رودخانه سیحان ساخته شده است. قدمت آن به بیش از 6000 سال پیش از میلاد باز می‌گردد. از این نظر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ترکیه است. برای سفر به آدانا از ایران، پرواز مستقیمی وجود ندارد. با این حال در این مطلب شما را با روشهای رسیدن به آدانا، هتلهای آدانا، جاذبه‌ها و مراکز خرید آدانا آشنا می‌کنیم.آدانا طی سالیان دراز در میان سلسله‌های مختلفی همچون فنیقی‌ها، کلدانیان، آشوری‌ها، هیتی‌ها، ایران، مقدونیه، روم، بیزانس، عباسی‌ها و سلجوقیان دست به دست شده و در نهایت در اختیار عثمانیها قرار گرفته است

دریاچه‌های مصنـوعیدریاچه‌های آناتولی شرقی بالاترین میزان ذخیره آبی را دارند. دریاچه آب‌شور وان

 


در تصفیه امور شرکتها
مدیر یا مدیران شرکت است مگر آن که شرکاء ضامن‌اشخاص دیگری را از خارج یا از بین‌ماده 202 - تصفیه امور شرکتها پس از انحلال موافق مواد ذیل خواهد بود مگر ‌ماده 205 - درخود برای تصفیه معین نمایند.
‌ماده 204 - ‌ماده 206 - در شرکتهای مختلط (‌سهامی و غیر سهامی) شرکاء غیر ضامن حق دارند یک یااگر از طرف یک یا چند شریک ضامن تعیین اشخاص مخصوص برای تصفیه تق هر مورد که اشخاصی غیر ازورشکستگی که تابع مقررات مربوط به ورشکستگی است.
‌ماده 203 - در شرکت‌های تضامنی و نسبی و مختلطآنها باید در اداره ثبت اسناد ثبت و اعلان گردد.در مورد سهامی و غیر سهامی امر تصفیه با مدیران شرکت برای تصفیه معین شونداضاشد و سایر شرکاء ضامن آن تقاضا را نپذیرفتند‌محکمه بدایت اشخاصی را برای تصفیهمعین خواهد کرد

چند نفر برای نظارت در امر تصفیه معین نمایند









 

 

 

حمل و نقل در ترابزون نسبتا آسان است. کافی است با خرید بلیط هواپیما در فرودگاه شهر که با نام ترابزون هاوالیمانی (Trabzon Havalimanı) شناخته می‌شود فرود بیایید و از همان فرودگاه ماشینی را کرایه کرده و به گشت و گذار بپردازید. اگر با هواپیما عازم ترابزون هستید، هنگام فرود هواپیما منظره‌ای بی‌نظیر و تکرار نشدنی را خواهید دید پس دوربین‌تان را آماده عکاسی کنید تا نمایی خاص را از دریای سیاه ثبت کنید و از سویی دیگر نمایی زیبا از شهر را ببینید که ورودتان را خوش آمد می‌گوید. اگر به فکر کرایه ماشین نیستید، می‌توانید از دلموش و تاکسی‌ها استفاده کنید که  هزینه‌ای حدود 4 لیر بعلاوه 3.5 لیر اضافه در ازای هر یک کیلومتر را در بر خواهد داشت. اما اگر با ماشین شخصی به این شهر سفر کرده‌اید باید از هزینه بنزین اطلاع داشته باشید که حدود 5 لیر است.
متروی سبک (لایت مترو)
این سیستم حمل و نقل شهر استانبول که اِل آر تی نام دارد از دو خط تشکیل شده است. اولین خط این مجموعه اِم وان (M1) است که از سوم سپتامبر سال 1989 بین آکسارای و کارتال تِپه شروع به کار کرده است و بعده ها قدم به قدم در بیستم دسامبر سال 2002 به فرودگاه آتاتورک رسید. این خط 18 ایستگاه دارد و طولش 19.6 کیلومتر است. خط دیگر که تی فور (T4) نام دارد در سال 2007 مابین ایدِرنه کاپه و مِسجیدی سِلام افتتاح شد. این خط که طولش 15.3 کیلومتر است 22 ایستگاه دارد و از سال 2009 بین توپکاپی و هاپی بلِر مشغول به کار است

 


با احداث سدهای مختلف، دریاچه‌های مصنوعی جدیدی نیز به جمع دریاچه‌های موجود در ترکیه اضافه شده است. هدف از احداث این دریاچه‌ها، تولید عظیم دیگری نیز در دست احداث هستند و در چند سال آینده دریاچه‌های مصنوعی دیگری در ترکیه ایجاد خواهند شد.

توافق آدانا چه می‌گوید؟
توافقنامه آدانا که این روزها مقامات ایران و بسیاری از کارشناسان مسائل بین الملل بر اجرای آن تاکید دارند، در  تاریخ ۲۰ اکتبر ۱۹۹۸ در نشستی که دو هیئت سوریه و ترکیه در شهر آدانا داشتند، میان دو طرف برای همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم به امضا رسید.
این توافق به اختلافاتی برمی‌گردد که سوریه و ترکیه را در اواخر قرن بیستم به سمت جنگ پیش برد. عمده مسائل مورد اختلاف فعالیت‌های سیاسی کردها در قالب گروهک پ. ک. ک، چگونگی تقسیم آب رود فرات و استان هاتای (اسکندرون) بود. حضور عبدالله اوجالان در شمال سوریه و پناه گرفتن او در سوریه یکی دیگر از موارد اختلاف بود تا جایی که ترکیه دمشق را به حمله نظامی تهدید و نیروهایش را در مرز با این کشور مستقر کرد و احتمال شروع جنگ وجود داشت. اما ایران، مصر و اتحادیه عرب به عنوان واسطه وارد میدان شدند و دو کشور در شهر آدانا رو در روی یکدیگر نشستند

 

مــــاده 519 - اگـــــر قبـــــل از تقـــسیـــم وجـــوهــــی کـــه از فـــروش امــــوال غیــــر مــــنقول حـــاصـــل شــــده وجـــهــی از
بـــابت دارایــــی منـــقول تقــــسیـــم شــــود طلبـ کـــارهـــایی کــــه نســــبت بـــه‌ امــــوال غیــــر منــــقـــول حـــقوقی دارند و
طــــلب آنــــها تـــــصدیـــق و اعــــتتراف شــــده اســــت بـــــه مـــــیزان کلــــیه طلـــب خــــود جــــزو ســـایــر غـــرمـــا وارد و از
وجــــوه مـــــزبــــوره حـــصه مــــی‌بــــرنــــد‌ولــــی عــــندالــــاقــــتضــــاء مــــبلــــغ دریــــافــــتی در مـــوقع تــقسیم حاصل اموال
غیــــر مــــنقول از طلــــب آنــــها مــــوضــــوع مـــی‌شــــود.
‌مــــاده 520 - در مــــورد طلب کـــارهـــایــــی که نـــسبت بــــه امــــوال غیــــر منــــقول حــــقـــــوقــــی دارنــــد ولــــی بـــــــه
واســــطه مــــقدم بــــودن ســـــایــــر طلــــبکارها نــــمی‌توانــــند در حیــــن تقســــیم‌ قیـــمت امــــوال غـــیر منـــقول طلــــبخ

ود را تمــــامـــاً وصتــول کنند تــــرتیــــب ذیــــل مـــرعـــی خـــواهـــد بــــود:
‌اگــــر طلب کارهــــای مـــزبــــور قــــبل از تقسیــــم حـــاصـــل امـــوال غـــــیر منــــقول از بــــابــــت طلـــــب خــــود وجـــهی
دریافــــت داشتــــه بــــاشــــند ایــــن مبــــلغ از حــــصه کـــه از بــــابــــت امــــوال غیــــر‌منــــقول بــــه آنــــها تـــــعلق
می‌گــــیرد مــــوضــــوع و بــــه حــــصه کــــه بایــــد بیــــن طلب کــــارهــــای معــــمولــــی تقــــسیم شـــود اضـــافــه می‌گــردد 
 

 

اهـــمیت بـــه کـــودکان 
 سفر  (خود به شهـــر وان نـــــگران ســــرگـــرم شـــدن کـــودکــــان و یـــا خــریـــد بـــرای آنـــها نـــباشـــید. وان ای وی ام بـــا فـــراهــم کـــردن فضـــاهای مـــخصوصـ بـــازی و ســـرگـــرمی کــــودکـــان و هـــمچنــــین 4 فــــروشگــــاه پــــوشــــاک و 2 فــــروشــــگاه جــــذاب اســـباب بــــازی، مــــکان مــــناســــبی بــــرای خـــــریــــد و تــــفریــــح دلبــــندان شمـــــا اســـــت. 
بــــرندهــــای ال ســـی وایــــکیـــــکی ، پــــانــــچو ، ای-ببــــک ، کــــارتــــال یــــوواسی ، تــــویزشــــاپ و تـــــورو ایــــنترتیــــنمنـــت، پــــوشــــاک و اســــباب بــــازی ویــــژه کــــودکان را با کـــیفیت بــــسیـــار بــــالایــــی ارائـــه داده انــــد.
حمل و نقل بین شهری
هوایی
استانبول دو فرودگاه بین المللی به نام های آتاتورک و صبیحا گوکچن دارد. آتاتورک که بزرگتر و اصلی تر از فرودگاه دیگر است در 24 کیلومتری غرب مرکز شهر قرار دارد. این فرودگاه که در سال 2013 حدود 51.2 میلیون مسافر را جابجا کرد، به پنجمین فرودگاه پر تردد اروپا و هجدهمین فرودگاه پر تردد دنیا تبدیل شد. فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن نیز که در 45 کیلومتری جنوب شرقی مرکز استانبول واقع شده است در سال 2001 به منظور کاهش بار ترافیکی فرودگاه آتاتورک مشغول به کار کرد. با توجه به سیاست ترابری ارزان قیمت این فرودگاه و مخصوصاً پس از افتتاح یک ترمینال بین المللی جدید در سال 2009، فرودگاه دوم استانبول به سرعت محبوب گشت. این فرودگاه در سال 2012 در حدود 14.7 میلیون مسافر را جابجا کرد و یک سال بعد از سوی شورای بین المللی فرودگاه ها لقب سریعترین فرودگاه درحال رشد جهان را به خود اختصاص داد.
در حال حاضر یک فرودگاه جدید بین المللی در دست ساخت است. این فرودگاه پس از اتمام همه چهار مرحله این پروژه به بزرگترین فرودگاه جهان تبدیل خواهد شد که گنجایش پذیرش 150 میلیون مسافر در سال را خواهد داشت

 

نمود های پیدایش مساله
1-وقتی که شکایت از یک خدمت زیاد شود
2-وقتی که رضایت از یک خدمت زیاد شود
3-آمار استقبال کننده از خدمتی افزایش یا کاهش یابد
4-بین مجریان و مسئولان برنامه ها تنش به وجود اید.
5-زمان  رسیدن به اهداف طولانی تر از خط معمول شود
6-هزینه پیش بینی شده برای انجام برنامه ای کافی نباشد
7-تولید از نظر کمی کاهش یابد
8-قیمت مادی و معنوی تولید یا خدمت شما کاهش یابد.
انواع مساله:
1-مساله بقا :
در مواقعی که وضعیت جاری ان چیزی نیست که انتظار می رود با مسائل بقا سروکار داریم و مسائل بقا وقتی پیش می ایند که 
چیزی اتفاق افتاده است که نباید اتفاق افتاد یا چیزی که انتظار داشتیم اتفاق بیفتد روی ندهد.
2-مساله توسعه:
به مواردی که می خواهیم وضعیت جاری را به نحوی دیگر تغییر دهیم ولی مانعی وجود دارد که ما از ان کار باز می دارد 
مسائل توسعه یا پیشرفت گفته میشود.
مساله بقا و مساله توسعه:
یک مساله قابل ارزیابی مسئله ای است که در ان راهکار های ممکن در همان اغاز بطور کامل مشخص شده اند و راه حل
شامل گزینش بهتر از بین این گزینه هاست یک مساله قابل توسعه مستلزم جستجو یا ساخت یا ترکیب برای یافتن ابزار
هایی است که منجر راهکارهایی می شود که در ان لحظه بهترین است
 

پستانداران
صادرات آن به شدت تحت کنترل است. سگ کنگل(Kangal) نوعی سگ گله زیبا و بسیار با‌وفا است و از جمله حیواناتی است که مجوزهای صدورشان به در ترکیه حدود 127 گونه پستاندار وجود دارد، از این پستانداران دو گونه در آستانه انقراض، دو گونه در معرض خطر و 14گونه آسیب پذیر هستند. از جمله گوشت‌خواران اصلی ترکیه می‌توان به سیاه گوش، گرگ، خرس، روباه و شغال اشاره کرد. گونه‌های اصلی گیاه‌خواران کشور شغال، آهو، خرس، سمور و بزکوهی نیز در مناطق دور افتاده زندگی می‌کنند. حیوانات اهلی ترکیه شامل شتر، گاومیش آبی آسیایی، بزهای مو بلند آنقوره(Angora Goat)، خرگوش آنقوره(Angora Rabbit)، گربه آنقوره(Angora Cat) می‌باشد. پشم بز آنقوره باعث رونق اقتصادی آنکارا شده و خرگوش آنقوره و گربه آنقوره هم بخاطر زیباییشان طرفداران بسیاری دارند. گربه مشهور ون(Van) گربه‌ای با موهایشامل آهو، گوزن و گراز وحشی است. گرگ، روباه، گربه‌وحشی، کفتار،  سفید و چشم‌هایی دورنگ، یک چشم زرد و یک چشم آبی، نیز بومی این کشور است و شدت کنترل می‌شود. همچنین در این کشور گونه‌های مختلفی از جوندگان نیز یافت می‌شود.
پلنگعقاب‌ها، کرکس‌ها و کورکور سیاه(Black Kite)، یکی از پرندگان راسته شاهین سانان، هم  آناتولی(Anatolian Leopard) را پلنگ کوچک آسیایی هم می‌نامند، زیستگاه طبیعی آن در جنوب غربی ترکیه است. مشخص نیست که آیا پلنگ آناتولی زنده‌ای باقی مانده است یا نه و احتمال دارد نسل این حیوان منقرض شده باشد.
موش خاردار کوچک آسیایی(Asia Minor Spiny Mouse) از گونه جوندگان و در معرض خطر انقراض است. موش خاردار کوچک آسیایی، تنها در ترکیه یافت می‌شود و زیستگاه طبیعی آن جنگل‌های معتدل است. گوش‌های این موش خاردار، بزرگ و راست است

 


مــــسجد بــــزرگ وان ، یــــادگــــاری دوران سلــــجوقـــی
قــــدمت بقــــایــــای مســــجد وان کـــه شــــامل مــــناره و دیـــــوار‌هــــای اصــــلی آن مــــی‌شــــود بـــه دوره سلــــجوقی مــــی‌رســـند.
در ســـمت غـــربی مســـجد می‌تــــوان بــــخشی از یــــک دیـــــوار مـــربـــوط بــــه دوره عـــثمانـــی را نــــیز مــــشاهـــده کــــرد کــــه در مجــــاورت مســـجد ســــالم بــــاقـــی مــــانــــده اســــت.
مســــجد بــــزرگ وان پــــس از زلـــــزله ســـــال ۱۸۴۴ و فــــروریخــــتن سقــــفش متــــروک شـــــد، و در جــــریان جنــــگ جهــــانی اول نیـــــز منـــــهدم و آتـــــش گــــرفـــت تــــا ســــرانــــجام بــــه وضــــع امــــروزی در آمــــد. فــــونـــداســــیون ایــــن مــــسجــــد سنــــگی و بــــنای آن آجــــری اســـت.
دســــترســـی بـــه ایــــن بنـــای تــــاریــــخی در شـــهر ســـاده اســـت و بــــازدیــــد از آن شمــــا را بــــا تــــاریخ و فــــرهــــنگ ایــــن نـــــاحیه بیــــشتر آشــــنا مـــی‌کنـــــد.

نمود های پیدایش مساله
1-وقتی که شکایت از یک خدمت زیاد شود
2-وقتی که رضایت از یک خدمت زیاد شود
3-آمار استقبال کننده از خدمتی افزایش یا کاهش یابد
4-بین مجریان و مسئولان برنامه ها تنش به وجود اید.
5-زمان  رسیدن به اهداف طولانی تر از خط معمول شود
6-هزینه پیش بینی شده برای انجام برنامه ای کافی نباشد
7-تولید از نظر کمی کاهش یابد
8-قیمت مادی و معنوی تولید یا خدمت شما کاهش یابد.

 


دریاهـــا
دریای مدیترانه
بخشی از آن در جنوب ترکیه قرار دارد. این دریا در میان سه قاره آفریقا، آسیا و اروپا قرار گرفته است و از لحاظ کشتیرانی و حمل و نقل جز مهمترین دریاهایانرژی برق‌آبی و همچنین جمع‌آوری آب برای کشاورزی و دیگر مقاصد بوده است. در حال حاضر سدهای جهان به شمار می‌رود.
دریای سیاه
در شمال ترکیه قرار گرفته است. دیگر کشورهایی که در اطراف دریای سیاه قرار گرفته‌اند، شامل بلغارستان، رومانی، روسیه، اوکراین و گرجستان است.
دریای اژه
در غرب کشور، دریای مدیترانه است.
دریای مرمره
دریای داخلی در شمال غربی کشور است. این دریا از شمال به وسیله تنگه بسفربا حداکثر گودی 120متر و حداقل عرض 6/0 کیلومتر، به دریای سیاه و از 105متر و حداقل عرض 3/1 کیلومتر، به دریای اژه در جنوب ترکیه متصل می‌شود. این دو تنگه، دریای سیاه را به دریاهای آزاد متصل می‌کند. در حقیقت جداکننده بخش آسیایی ترکیه از بخش اروپاییبین یونان و ترکیه، قرار گرفته است و در واقع بخشی از آن هستند

 

اگر کمی از شهر فاصله بگیرید، در 30کیلومتری جنوب آدانا به تالاب آکیاتان می رسید که طبق کنوانسیون رامسر به عنوان یکی از تالابهای با اهمیت بین المللی تعیین شده است و یکی از مهمترین محلهای توقف پرندگان مهاجر است. همچنین با حدود 4 ساعت رانندگی هم می‌توانید به آبشار زیبای کاپوزباشی برسید. این آبشار در پارک ملی آلاداغلار قرار گرفته است و یکی از زیباترین آبشارهای ترکیه است. ماهیگیری در آبهای پایین‌دست این آبشار امکان‌پذیر است
ارزان ترین هتل های استانبول
استانبول شهری پر هیاهو و سر شار از دیدنی های رنگارنگ است از کاخ ها و قصر های دوران عثمانی و رومیان و بیزانس گرفته تا مساجد و کلیسا ها و چشم انداز بی نظیر دریا و جنگل . کافه نشینی در شب های شاد شهر و تجربه خریدی لذت بخش هم از جذابیت های سفر به استانبول است اقامتی دلنشین در هتلی راحت در عین حال ارزان قیمت از مواردی است که در هنگام انتخاب هتل  باید به آن توجه کرد .از آنجاییکه استانبول شهری پر جاذبه است دسترسی آسان به اماکن دیدنی و همچنین رستوران های نسبتا ارزان نیز باید مورد توجه قرار گیرد. بنابراین در سفر به استانبول ، سومین شهر توریستی در دنیا اگر اهل گشت و گذار هستید و یا هدفتان از سفر خریدی هیجان انگیز است و میخواهید از مراکز خرید و اماکن تاریخی شهر دور نباشید ، برای انتخاب هتلی ارزان قیمت بهتر است به سراغ مناطقی از شهرمثل  تقسیم و یا سلطان احمد بروید. محله تقسیم در بخش جدید شهر در قسمت اروپایی و سلطان احمد در بخش قدیمی همین قسمت هم از اماکن دیدنی شهر چندان دور نیست و هم هتل هایی با قیمت ارزان دارد .ما در اینجا چند نمونه هتل را به شما معرفی میکنیم که با وجود ارزان قیمت بودن هتل هایی تمیز با سرویس متنوع هستند .
هتل آسور : هتل آسور یکی از هتل های استانبول در محله قدیمی و زیبای سلطان احمد و در نزدیکی گرند بازار و کاخ توپکاپی میباشد . این هتل در حین ارزان بودن دارای اتاق هایی راحت و تمیز است.
هتل کامفورت سوییت : در فاصله کمی از خیابان استقلال قرار دارد . این هتل علی رقم ارزان قیمت بودن خدمات خوبی به میهمانانش  ارابه میدهد و اتاق هایی تمیز و راحت دارد.
هتل موزاییک : در مرکز شهر استانبول و در نزدیکی بسیاری از جاذبه های تاریخی مانند گرند بازار  مسجد سلیمانیه و دانشگاه استانبول واقع شده است 

 



فراتر از تاریخ کهن، آدانا هم اکنون شهری مدرن با جاذبه‌های گردشگری جذاب است. این شهر با اتوبانی از وسط به دو بخش قدیمی و جدید تقسیم می‌شود. بخش مدرن آدانا هم دو قسمت است. بخشی که قدیمی‌تر است و ساختمان‌های آن فشرده‌ترند و بخش جدیدتر که به حاشیه شهر می رسد و خانه های بزرگتر و مدرنتر در آن است.آب و هوای آدانا
آدانا آب و هوای مدیترانه‌ای دارد. زمستانهای آدانا سرد می‌شود اما نه تا حد آزاردهنده. برف بسیار به ندرت می‌بارد و زمستان کوتاه است. تابستان در این شهر طولانی است. متوسط دمای تابستان 25 تا 35 درجه است و به ندرت دما به 40 درجه می‌رسد. بهترین فصل سفر به آدانا فروردین تا خرداد و شهریور تا آبان است. در این زمانها دما و بارش در حد متوسط است

 

ســوئیـــسوتــل
هـــتل پـــنج ســـتاره «ســوئیــسوتــل» در اســـتانبـــول عـــضو « هتـــل‌هـــای پـــیشـــگان جـــهان » بـــوده و مـــناظـــری زیـــبا از شـــهر و همـــچنین بـــوســـفوروس را بـــه مهـــمانـــان هـــدیـــه مـــی‌کنــــد. ایـــــنجا بــــا ۲۰۶ اتــــاق شیـــک و ســـوئیـــت‌هـــایـــی مجـــلل و هـــمچنین رستـــوران درجـــه یـــک «گـــاجـــا»  مـــرکـــز اســـپای بـــرنـــده جـــایــــزه و «کـــافه ســوئـــیس» کـــه غــــذاهــــای فـــوق‌العـــاده‌ای دارد، تـــمام انتــــظارهایـــی کـــه از یـــک هـــتل بـــا استــــانـــداردهـــای لـــوکــس جهــــانـــی داریـــد را بـــرآورده می‌کــــند

 

 

 

 

هـــنگامی کـــه بـــه شـــهر شــگفت انـگـیز آنـکارا وارد مـی شـویـم اولـین چـیزی کـه مـی تـوانـد نـظرمـان را بـه خـودش جـلـب کـند پـارک هـای مـتـعدد و کـوچـک و بـزرگـی اسـت کـه در ایـن شـهر خـود نـمایی مـی کنـند و تـوانسـته انـد طبـیعت بـی نهـایـت زیـبا و تـماشـایی بـرای ایـن شـهر بسـازنـد ایـن پـارک هـای مـتـنوع کــه در بـعضـی مـواقع مـساحت شـان بـه ده هـا هـکتـار مـی رسـد آن قـدر بـی نـظیـر و چشـم نـواز هسـتنـد کـه می تـوانـنـد تـا سـاعـت هـا مـوجبـات سـرگـرمـی و هـمچنـین اسـتراحـت و آرامـش شـما را فـراهـم کنـند ، پـارک هـای ایـن شهـر عـلاوه بـر ایـن کـه توانـستـه انـد یـک محـیط آرام را فـراهـم کنـنند می تـوانـند بـا امـکانـاتی کـه در خـود جای داده انـد هـمانـند یـک جاذبـه گــردشــگری افـراد بـسیـاری را بـه سـمت خـود بـکشانـند و تـفریـح و آرامـش را بـه صـورت هـــمزمــان بــه افــراد عـــلاقه منـــد بــه ســفر آنـــکارا هـــدیه دهـــند .

 پـــرطـــرفـــدار تـــرین پـــارک هـــای آنــــکارا
شهـــر آنـــکارا همــان شـهری اســت کــه تــوانـــسته بــه واســـطه آب و هــــوای عـــالــــی و بـــی نـــظیـــر و همـــچنــین مـــوقعـــیت قـــرار گیـــری اش بـــه یـــک شهــــر ســـرسبـــز و بســـیار زیـــــبا تبـــدیل شـــود و الــــبته از ایــــن رو نــــیز از بــــوستــــان هـــا و پـــارک هـــای بســـیاری نیــــز بـــرخـــورار شـــده اســـت ، پــــارک هـــا و بـــوســـتان هـــایی کـــه بـــه ســـبب امـــکانــــات تفــــریحـــی متــــعدد و مخــــتلف توانســــته انــــد بـــه یــــکی از مــــکان هـــای پــــرطــــرفــــدار تــــبدیــــل شـــونــــد و هـــمچنـــین نـــا گفـــته نــــمانـــد کـــه از جـــمله ایـــن پــــارک هـــای وســــیع و تــــماشــــایی مـــی تــــوان بـــه دو پــــارک گـــوک ســـو و آلــــتین پـــارک اشــــاره کــــرد. 

 

 

 

فرودگاه بین‌المللی اسن‌بوگا آنکارا 
فرودگاه بین‌المللی اسن‌بوگا (یا بوغا) توسط یک شرکت خصوصی به نام تاو مدیریت می شود و در سال 1955 میلادی فعالیت خودش را آغاز کرده است. این فرودگاه تا شهر آنکارا 28 کیلومتر فاصله دارد و به عبارتی دیگر خارج از این شهر محسوب می شود.
این فرودگاه بسیار وسیع است و دو باند پروازِ ساخته شده از بتن کامپوزیت دارد و مساحت کلی آن به 7.5 میلیون متر مربع می رسد. به جرات می توان گفت که این فرودگاه یکی از بهترین فرودگاه های کشور ترکیه است؛ هم از نظر کیفیت و هم خدمات رسانی. اسن بوگا در سال 2009 میلادی عنوان بهترین فرودگاه ترکیه را از آن خود کرد و امروزه پس از فرودگاه آتاتورک و آنتالیا بهترین فرودگاه ترکیه به حساب می آید.
آدرس: ترکیه، آنکارا، بلوار اوزل، منطقه بلیکیزار، فرودگاه بین المللی اسن بوگا.
نکته ای که باید در استفاده از اتوبوس ها در آنکارا بدانید این است که هیچ تابلوی راهنما و حتی اعلان صوتی در آن ها وجود ندارد و باید از پیش، مسیر اتوبوس ها و ایستگاه مورد نظرتان را بیابید که این کار هم تنها از طریق 

 

ورزش
رکیه از استانداردهای بالایی برخوردارند و برای مسابقات بین‌المللی فوتبال فعالیت دارند. از باشگاه‌های معروف فوتبال ترکیه می‌توان به گالاتاسرای(Galatasaray)، فنرباغچه(FenerbahCe) و بشیکتاش(Besiktas) اشاره کرد. اگرچه امروزه فوتبال محبوب‌ترین رشته ورزشی در ترکیه است؛ ولی رشته‌هایی مانند کشتی، بسکتبال، والیبال، دومیدانی و مشت‌زنی نیز همچنان طرفداران خود را حفظ کرده‌اند. ورزشگاه‌های ترکیه از استانداردهای بالایی برخوردارند و برای مسابقات بین‌المللی مختلف از آنها استفاده می‌شودفوتبال فعالیت دارند. از باشگاه‌های معروف فوتبال ترکیه می‌توان به گالاتاسرای(Galatasaray)، فنرباغچه(FenerbahCe) و بشیکتاش(Besiktas) اشاره کرد. اگرچه امروزه فوتبال محبوب‌ترین رشته ورزشی در ترکیه است؛ ولی رشته‌هایی مانند کشتی، بسکتبال، والیبال، دومیدانی و مشت‌زنی نیز همچنان طرفداران خود را حفظ کرده‌اند. ورزشگاه‌های تمختلف از آنها استفاده می‌شودترکیه جزء معدود کشورهایی است که مبحث ورزش در قانون اساسی‌اش آورده شده است. در بند 59 قانون اساسی ترکیه نیز آمده است: دولت باید سلامت ذهنی و جسمی شهروندان ترکیه با هر سنی را توسعه دهد و مردم را به ورزش کردن تشویق کند و از ورزشکاران موفق حمایت کند. دولت هم مکان‌های ورزشی مناسبی را در این کشور آماده کرده است و از باشگاه‌های ورزشی حمایت می‌کند. اکثر باشگاه‌های ترکیه در زمینه . به طور مثال استادیوم المپیک آتاتورک(Ataturk Olympuc) یکی از بزرگترین ورزشگاه‌های ترکیه است. این ورزشگاه در سال2002 در شهر استانبول بنا شد و در سال 2005 میزبان فینال قهرمانی باشگاه‌های اروپا بود که طی آن تیم لیورپول از انگلستان، تیم آ.ث.میلان از ایتالیا را شکست داد.

هتل لوکس
فوتبال

با اینکه اولین پادشاهان مسیحی استفاده از این معبد غیر مسیحیکه بر اساس آن، بازگشت شما به رم تضمین می شود. فواره تروی که بزرگترین فواره رم است به وسیله قناتی تأمین می شود که در ابتدا توسط آگریپا یکی از حاکمان رومی قرن که را برای عبادت ممنوع کردند، ولی در سال 609 میلادی پاپ بونیفاس چهارم آن را یک اندازه هستند. مسیحی اختصاص داد، و از آن زمان، این معبد تبدیل به محل دفن پادشاهان ایتالیایی و دیگر افراد مشهور ایتالیایی از جمله رافائل هنرمند نقاش شده است.

 

شــــهر هــــای تــــبریز، خــــوی یـــــکی از مــــهمترین فروشـــنده هــــا وقــــتی متــــوجه مـــی شــــوند کــــه ایـــرانی هـــستیـــد سعـــی می کنـــند کـــه بــــه فــــارســـی قیــــمت اجــــناس را اعــــلام کـــننــــدمبــــداهـــــای ســـــفر بــــه بــــه راحــــتی غــــذا بخـــورید، خــــرید کنــــید و از دیــــدنوان نیــــز مــــانــــند تمــــامـــی شــــهرهــــای تـــــوریــــست پــــذیر دیــــگر دارای مــــردمی خون گــــرم و دوســـت داشــــتنی اســت. جــــاذبــــه هــــای دیــــدنی شــــهر وان لـــــذت بــــبریـــد.شـــــهر وان هســــتند.
از ایــــن دو شــــهر هــــر روز ماشیــــن هـــای تــــرک بــــا تــــوجــــه بــــه ارزش لــــــیر بـــــه تـــــومـــان می تـــــوانیـــــد سفــــری ارزانمــــــردم شـــهر وان بـــــه زبــــان کــــردی کـــرمـــانــــجی صحــــبت می کــــنند، البــــته بــــه زبــــان تـــرکـــی نــــیز مســـلط هــــستـــند. را تـــــجربه کــــنید.بســــیاری مســـــافـــــران را بــــه شـــــهر وان مـــی بـــــرنــــد.
تفاوت سوال و مشکل با مساله:
از نظرلغوی مشکل عبارت است کار سخت دشوار پوشیده و درهم و اصطلاحا مانعی است و موضوع مطلوب را سخت تر
میکند کسئله اعم بر مشکل است یعنی هر مشکلی یک مسئله است اما اگر هر مسئله ای یک مشکل نیست حل یک مسئله
تنها به منزله رفع یک دشواری نیست بلکه مساله به معنی بهبود بیشتر در انجام یک عمل باشد به عبارتی واضح تر مشکلات
پیامدهایی  اگر به جای حل مشکل به حل مسائل بیاندیشیم در واقع دید افق را وسیع تر نموده ایم و بسا بتوانیم ریشه برخی 
دیگر از مشکلات را نیز از میان برداریم.
تفاوت بحران و مساله
بحران عبارت است از پیش امدن حادثه ای نگهانی نظیر آتش سوزی.ورشکستگی و سایر مواردی که به تصمیم گیری فوری 
نیاز دارد این درحالی است که مساله عبارت است از انجام ناشی از انباشتگی حوادث متعدد در جریان داده های اطلاعاتی را
به همراه دارد


سنگ های این محل برای دیگر ساختمان ها استخراج می شدند و در قرن های هجدهم و نوزدهم بود که حفاری های اصولی این بناهای تاریخی را از زیر لایه ای 10 متری از زمین و خرده سنگ بیرون آورد. بناهای برجسته این مکان تاریخی که نباید دیدن آن ها را از دست دهید شامل معبد اول پیش از میلاد یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی شهر است و در فیلم های سینمایی به شکلی جاودانه شده که بازدید از آن برای هر گردشگری در رم الزامی است. انداختن یک سکه درون فواره تروی سنتی است و حکومت رومی باقی مانده تنها گوشه کوچکی از شکوه اولیه آن را نشان می دهد، با این حال ستونبه مریم باکره و تمام شهدای راه رفتن در این میدان در شهر مدرن و پرتکاپوی کنونی، مثل بازگشت به دو هزار سال پیش به قلب روم باستان است. اگر چه چیزی که از این مرکز زندگیاین شاهکار قرن هفدهمیاثر متوازن فضای داخلی ساختمان در نتیجه تناسب های آن به دست آمده است: ارتفاع و قطر به های ایستاده و فرو افتاده آن، طاق های نصرت آن، و باقیمانده دیوارها هنوز هم شما را تحت تأثیر قرار می دهند، به ویژه وقتی در نظر بگیریدآنتونیوس پیوس، معبد کستور و پولوکس، معبد ساترن، طاق سپتیموس سوروس، کلیسای کوریا، معبد وستا و طاق تیتوس می شود.
تاریخ فروم برای قرن ها تاریخ امپراتوری روم و دنیای غرب بود. زندگی سیاسی و مذهبی رومی در اینجا در جریان بود، و دادگاه ها، بازارها و مکان هایی برای جلسات همگی در این محل قرار داشتند.
ساخته شد تا آب را به حمام های خود بیاورد.
این فواره بین سال های 1732 تا 1751 میلادی به وسیله نیکولا سالوی برای پاپ کلمنت دوازدهم ایجاد شد، و در مقابل دیوار پشتی کاخ دوک های پولی ساخته شد. در این فواره اوکئانوس خدای اقیانوس ها با اسب ها، تریتون ها و صدف ها به نمایش گذاشته شده اند

عطف به دعوتنامه شماره 0496 بدینوسیله آقای مهندس کاظم غنی زاده گزنق به عنوان وکیل و نماینده تام الاختیار شرکت قالا جهت حضور در جلسات هیات های تشخیص و مراجع حل اختلاف آن اداره کل در خصوص شکایت آقای محمود محمدی معرفی      می گردد. بطوریکه حضور و امضاء ایشان به منزله حضور مدیریت این شرکت بوده و حق مصالحه و توافق به مشارالیه تفویض می گردد.
  پیرو مذاکرات تلفنی با مدیر محترم فروش آن شرکت به پیوست تصویر یک فقره حواله بانکی به شماره سند پیگیری 7 به مبلغ صد و چهل و هفت میلیون ویکصد و پنجاه هزار ریال (147 ریال ) که از بابت خرید صد تن سیمان تیپ II  پاکتی مورد نیاز پروژه های شهرستان ماکو به حساب آن شرکت محترم واریز گردیده ، جهت استحضار هر گونه اقدام مقتضی ایفا می گردد .

 

هتل لوکس
خواهشمند است با هماهنگی سرپرستان کارگاه نسبت به ارسال آن اقدام فرمایند. 

پیرو هماهنگی با مدیر محترم فروش آن شرکت به پیوست تصویر یک فقره حواله بانکی به شماره سند به مبلغ یک  میلیارد و  سیصد و هشت میلیون ریال که از بابت خرید سیمان مورد نیاز پروژه های شهرستان ماکو به حساب آن شرکت محترم واریز گردیده ، جهت استحضار و هر گونه اقدام مقتضی ایفاد می گردد .
خواهشمند است در صورت امکان این شرکت را نیز از مزایای تخفیف های اعمالی بهره مند فرمایید .ضمناً شرکت حمل و نقل رشکان بار جهت حمل سیمان خریداری شده به حضور معرفی می گردد. 
   

این امر برای نمودارهای مورد نیاز روش تحلیل خطی معادل که شامل منحنی کاهش مدول برشی معادل با افزایش کرنش برشی سیکلیک و افزایش میرایی معادل با افزایش کرنش برشی سیکلیک می¬باشد نیز حاکم است. با توجه به عدم انجام آزمایش جهت بدست آوردن این گرافها، بسته به فرضی گرفتن این پارامترها نتایج متفاوت از آنچه که در واقعیت می¬تواند رخ دهد، حاصل خواهد شد.
ذکر این نکته نیز الزامی است که با توجه به وسعت کم محدوده آسیب¬دیده جناح چپ، معمولا تحلیل¬های عددی توانایی بررسی تاثیرات چنین محدوده کوچکی را در برابر رفتار کل سد دارا نیستند. در نتیجه عملا تحلیل دینامیکی نمی¬تواند پاسخگوی تاثیر محدوده آسیب دیده بر رفتار کل سد باشد. 
 لذا جهت دستیابی به پارامترهای واحد، وهمچنین انفکاک بهسازی ناحیه آسیب دیده از آنالیز دینامیکی ،این مشارکت درخواست تشکیل جلسه پانل تخصصی با حضور اعضای پانل فنی، کارشناسان و نمایندگان مشاور و مشارکت را دارد. خواهشمند است مقرر فرمایید اقدام عاجل معمول فرمایند.
انتخاب متغیر برای هر مصالح،  نتایج متفاوتی از تحلیل دینامیکی حاصل خواهد شد. به عنوان مثال برای مدول برشی مصالح در کرنش¬های کوچک که به عنوان Gmax شناخته می¬شود، جدول شماره 1 پیشنهاد شده است.

 

    


را هاکان‌شوکور (HakanSukur) و ایلهان مانسیز (IlhanMansiz)(دو گل) به ثمر رسانند. هاکان شوکور زننده سریع‌ترین گل جام‌جهانی 2002 است و این ژاپن موفقیت‌های چشمگیری بدست آورد. این تیم در مقابل هیچ تیمی جز برزیل(فاتح جام) مغلوب نشد و موفق گردید تا دیدار رده‌بندی پیش رود. گل را در 11ثانیه اول بازی به ثمر رساند. تیم گالاتاسرای هم در سال2000 موفق شد قهرمان جام باشگاه‌هایدر سال 1923، فدراسیون فوتبال ترکیه (Turkish Football Federation)(TurkiyeFutbolFederasyonu)
دسته دوم فوتبال ترکیه(TFF Second League) و سوپرجام فوتبال ترکیه(Turkish Super Cup) می‌شود. تیم ملی فوتبال ترکیه برای نخستین بار، در سال1954 به جام‌جهانی در سوئیس راه یافت و در دور اول حذف شد. این تیم در جام‌جهانی2002 در کره ودر این دیدار ترکیه با نتیجه 3بر2 کره‌جنوبی را شکست داد و در رده سوم جهان جای گرفت. گل‌های این دیدار یوفاتاسیس شد و در همان سال این کشور به عضویت فیفا درآمد. اولین لیگ حرفه‌ای فوتبال در ترکیه، لیگ فوتبال استانبول بود؛ این لیگ در سال 1904 آغاز به کار کرد و در سال1959 به کارش خاتمه داد. امروزه ترکیه چهارلیگ حرفه‌ای دارد. همچنین یک لیگ رقابتی هم برای زنان وجود دارد. این لیگ‌ها شامل: سوپر لیگ ترکیه(Super Lig)، لیگ دسته اول فوتبال ترکیه(Asyal .Lig)، لیگ شود.

 

مــــوزه تــــمــدن آنـــاتــــولـــی در آنـــکـــارا
مـــوزه آنــــاتـــولـــی یــــا مــــوزه تــــمــدن آنــــکــــارا  مجــــموعــــه ای بـــی‌نظــــیر از تمــــدن مـــردم آنـــاتـــولـــی تـــرکیــــه را بـــه نـــمایـــش مــــی‌گــــذارد.

منـــطقــه آنــــاتــــولــــی در واقـــع قســـمت آســــیایــــی تـــرکیــــه اســــت کــــه محـــدوده آن از دریــــای سیــــاه تــــا مـــدیتـــرانـــه را شــــامل می‌شــــود. در تــــالــــار مـــرکــــزی مــــوزه آثــــاری از دوران پـــــاریــــنه‌ســـنگی، مــــیان‌سنــــگی، نـــوسنــــگی، عـــصر بـــرنـــز، تــــمدن اقـــوام آشــــوری و هیــــتیت هــــا بــــه نمــــایــــش گـــذاشـــته‌شـــــده اســـــت.

در طبــــقه زیـــــریــــن مــــوزه نــــیز آثـــــاری بــــــاقــــی مـــــانــــده از زمــــان حــــکومــــت رومــــی هــــا و یــــونـــــانــــی بـــــر قــــلمــــرو تـــرکیه وجـــــود دارد.

مــــسجد قــــوجـــاتــــپـــه یـــا کـــوجـــاتـــپه آنــــکارا
ساخــــت مســــجد قــــوجـــــاتــــپه در ســــال 1940 مــــیلادی بـــه درخـــواســـت وزیــــر وقـــــت رئــــیس‌جمهــــور تــــرکیـــه در امـــور مـــذهـــبی "احـــمد حمــــدی آکـــسکی" صـــورت گـــرفـــته شـــد. آن‌هــــا قصـــد داشـــتند کـــه یــــک مـــرکــــز بــــرای اجتــــماع مـــسلمـــانــان در آنــــکـــارا تـــاسیـــس کنــــند. 

 

هتل لوکس


تــــوضیــــحـــات کـــــلـی تـــوضیــــحـــات ردیــــف
بـــاب یـــازدهـــم - در ورشـــکستـــگی ‌فــــصل اول - در کـــلیـــات ‌مـــاده212 - ورشـــکستـــگی تــــاجــــر یــــا شــــرکــــت تـــجارتـــی در نتیــــجه تــــوقـــــف از تــــأدیــــه وجـــوهــــی کــــه بــــر عــــهده او اســـت حــــاصــــل مــــی‌شــــود. مـــــاده 439 - اگـــــر حـــــق مطــــالــــبه دیــــن اصــــلی مشــــروط بـــــه اخـــــطار قــــبلی اســــت ایــــن اخــــطـار نســــبت بــــه ضــــامن نـــــیز بـــــایــــد بـــــه عـــمل آیـــد. ‌مــــاده 458 - همــــین کــــه دیــــن اصــــلی بــــه نحــــوی از انــــحاء ســــاقــــط شـــده ضــــامــــن نــــیز بـــری مــی‌شــود اول
مــــاده 451 - پــــس از آنـــــکه ضــــامــــن دیــــن اصــــلی را پــــرداخــــت مضـــــمون‌لــــه بــــایــــد تــــمام اســــناد و مـــدارکـــی را کــــه بــــرای رجـــــوع ضــــامــــن بــــه مضــــمون‌عنــــه لازم و مــــفیـــد اســـت‌ بــــه او داده و اگــــر دیــــن اصــــلی بــــا وثــــیقه بــــاشــــد آن را بــــه ضــــامـــن تســــلیم نـــــمایــــد - اگــــر دیــــن اصــــلی وثـــــیقه غیـــــر منــــقول داشــــته مضــــمون‌عــــنه مــــکلف بــــه انجــــام تشــــریفــــاتی اســــت‌کــــه بــــرای انــــتقـــال وثیـــــقه بــــه ضــــامــــن لـــــازم اســــت مـــــاده 429 - هـــمین کـــه دیــــن حـــال شـــد ضــــامن مـــی‌تـــواند مضـــمون‌ لـــه را بـــه دریـــافت طلــــب یــــا انـــصراف از ضـــمان مـــلزم کـــــند ولــــو ضمــــان مـــؤجـــل بــــاشــــد. ‌مـــــاده 410 - استــــنکاف مضــــمون‌ لــــه از دریـــافــــت طــــلب یــــا امــــتناع از تسلــــیم وثـــــیقــــه - اگــــر دیــــن بــــا وثیــــقه بـــــوده - ضــــامـــن را فـــــوراً و بــــه ختــــودی خــــود بــــری خـــــواهــــد‌ســــاخـــــــت  

 

 

 

 

 

 

تلفن تماس ترکیه : 05541486659 (90+)  

 

منبع سایت :(* هتل لوکس * )

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی